Cum returnez/schimb produsele?

Dacă produsele achiziționate nu vi se potrivesc , le puteți returna, iar noi vă vom restitui banii.

Pentru a evita orice conflict ulterior generat de neacordarea atentiei necesare, va rugam parcurgeti urmatorii pasi pentru a returna produsul in siguranta:

1.DOAR IN CAZUL PRODUSELOR DEFECTE care prezinta un defect de fabricatie:(de ex:"coarba mulinetei blocata","lanseta cu varf rupt","geanta descusuta","ceramica lipsa inel" etc.) TRANSPORTUL RETURULUI VA FI SUPORTAT DE SUPERPESCUIT.RO

2.DOAR IN CAZUL PRODUSELOR CARE NU SUNT DEFECTE, dar la care clientul doreste RESTITUIREA BANILOR sau SCHIMBUL cu un alt produs (de ex" Nu am citit bine caracteristicile produsului", "Nu imi place produsul comandat", "M-am razgandit din diverse motive" etc.) sau orice alt motiv, TRANSPORTUL RETURULUI VA FI SUPORTAT INTOTDEAUNA DE CLIENT. Sub nicio forma echipa SuperPescuit.ro nu va suporta costul transportului retur in acest caz.

3. In cazul in care doriti sa returnati produsul, acesta trebuie sa aiba AMBALAJUL ORIGINAL IN STARE BUNA (Nu se accepta ambalajul original rupt sau deteriorat) si de asemenea ETICHETA ORIGINALA (Se accepta chiar daca clipsul etichetei a fost scos).

4Pentru a evita orice conflict legat de returul produsului va rugam CONTACTATI INAINTE de a expedia produsul echipa SuperPescuit la numarul de telefon :

0758 876070. Consultantul nostru va va indruma pentru a parcurge toti pasii necesari returului produsului,

ATENTIE !!! NU TRIMITETI PACHETE CU VALOARE RAMBURS ! Acestea nu vor fi ridicate.

5. In momentul in care intram in POSESIA PRODUSULUI, iar acesta este evaluat de colegii nostri, VOM RETURNA BANII PE CARD BANCAR sau alte modalitati preferate in cel mai scurt timp posibil. Pentru aceasta vom avea nevoie de IBAN-ul contului dumneavoastra.

Menu

Setari

Create a free account to use wishlists.

Sign in